zondag 22 mei 2016

DUPE | MAC Velvet Teddy

Velvet Teddy van MAC is één van mijn meest gebruikte lipsticks ooit. Ik heb hem aan heel wat mensen aangeraden, het enige minpuntje aan deze lipstick is zijn prijskaartje. Zoals we allemaal wel weten betaal je al snel 19;50 euro voor 1 lipstick. Dus wanneer ik een veel goedkopere versie van Velvet Teddy vond, kon mijn geluk niet meer op ! Zijn jullie benieuwd welke goedkopere variant ik gevonden heb? lees dan snel verder !

MAC | Velvet Teddy (Matte)



Kiko Milano | Gossamer Emotion Lipstick | 104

Hier is hij dan, de dupe voor Velvet Teddy van MAC (als je het mij vraagt). Kleur 104 van de Gossamer Emotion Lipstick lijn van Kiko Milano. Dezelfde nude kleur met dezelfde bruine ondertoon, maar veel goedkoper! Voor deze lipstick betaal je amper 10,90 euro. Deze is dus ongeveer de helft goedkoper dan Velvet Teddy, de moeite waard als je het mij vraagt!




Hier zie je beide lipsticks naast elkaar. Zoals je ziet hebben ze identiek de zelfde kleur. Het enige verschil (buiten de prijs) is dat de MAC lipstick een matte finish heeft terwijl de Kiko lipstick eerder een creamy finish heeft. 



Hier zie je nog eens de swatches van de lipsticks. De linkse kleur is Velvet Teddy van MAC, de rechtse kleur is 104 van Kiko.



Op deze foto heb ik beide kleuren aangebracht. Op de linker kant van mijn lippen heb ik Velvet Teddy van MAC aangebracht, de rechterkant dan weer kleur 104 van Kiko. Zoals je ziet is er geen enkel verschil te bespeuren. Wanneer je goed kijkt zie een een beetje meer glans rechts dan links (dit komt door de verschillende finishes) maar dat valt zo goed als niet op !

Ik vind deze dupe zeker het noemen waard. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben !

Groetjes,
Jana x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten