zondag 12 juni 2016

Mijn 5 favoriete blushes

De voorbije weken vind ik het super leuk om met blushes te spelen. Hierdoor heb ik enkele pracht exemplaren leren kennen die ik heel graag met jullie deel! Kijk je mee?


De eerste blush die ik graag met jullie zou delen is Alluring Rose (nr. 25) van Max Factor. Deze creme puff blush heeft een diepe, warme kleur perfect voor de winterdagen. Maar ook nu draag ik deze blush met veel liefde. Hij laat een gezonde glans achter, zonder glitters. Het is de eerste blush die ik van Max Factor geprobeerd heb en ik was op slag verliefd. Deze blushes doen me denken aan de Mineralize Skinfinishes van Mac, maar dan heel wat goedkoper. Een echte aanrader dus!
(links bovenaan op de foto)

Omdat ik de vorige blush zo mooi vond heb ik er nog een paar extra ingeslagen. En ook Seductive Pink (nr. 15) van Max Factor werd al rap favoriet. Dit kleurtje is meer geschikt voor de warme lente-/zomerdagen en geven hetzelfde glanzende effect. De verschillende tonen pigment die in elke cream puff blushes zitten zorgt voor een mooie dimensie en een frisse look.
(onderaan op de foto)

De volgende blush is een "Youtube/Bloggers made me buy it" product. Maar spijt van mijn aankoop heb ik zeker niet! De Milani baked blushin de kleur (nr. 05) Luminoso is ook weer zo'n typisch zomers kleurtje. De blush bevat veel pigment dus een zachte hand is aangeraden. En het lage prijskaartje neem ik er natuurlijk met een glimlach bij. 
(tweede van links op de foto)

Een blush waar ik het al enkele keren over gehad heb op mijn blog is de Kiko baked blush in (nr. 01) Lust Coral. Dit trio aan kleuren kan je zowel apart als samen gebruiken en geeft elke keer weer een mooi effect. Ook dit is een baked blush en geeft een mooie gezonde glans. Jammer genoeg is deze blush limited edition en zal dus na de zomer verdwijnen uit het assortiment. Het lekkere geurtje is natuurlijk ook mooi meegenomen.
(rechts op de foto)

Als laatste heb ik de Melba blush van Mac. Dit is de enige blush zonder baked finish, dus geen mooie schijn. Wel een matte finish, die perfect is voor de matte looks. Deze blush past bij elke teint. Vooral in de winter heb ik deze blush enorm veel gebruikt, maar zelfs nu haal ik deze nog geregeld boven. 
(bovenaan op de foto)

Dit zijn mijn 5 favoriete blushes, welke spreekt jullie het meest aan?

Groetjes,
Jana x









Geen opmerkingen:

Een reactie posten