zaterdag 16 juli 2016

MAC Stash Flash

Hey iedereen! Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik allemaal al heb gekocht bij MAC. Zijn jullie benieuwd? Lees dan snel verder!





Ik heb vijf MAC lipsticks in mijn bezit en stuk voor stuk ben ik er verzot op!
De lipstick helemaal links is Mehr. Deze matte lipstick wordt door MAC zelf beschreven als een lipstick met blauwe ondertoon. Zelf vind ik het een neutrale kleur met een lichte koele ondertoon. 
De tweede lipstick van links te beginnen is Velvet Teddy. Met zijn matte finish en bruine (warme) ondertoon is deze één van mijn meest gebruikte lipsticks. Als je het mij vraagt de perfecte nude lipstick met bruine ondertoon.
In het midden ligt Faux. Samen met Velvet Teddy was Faux mijn eerste aankoop van MAC. Als je het mij vraagt staat deze kleur mooi bij elk huidtype. Ook deze lipstick heeft een matte finish.
Mijn meest opvallende kleur is Diva. Deze donkerrode kleur is heel gepigmenteerd en trekt niet in de lijntjes. In de lente/zomer draag ik deze matte lipstick niet vaak maar tijdens de herfst/winter is dit één van mijn favorieten!
En als laatste (rechts op de foto) hebben we Patisserie. Dit is mijn enige lipstick met een lustre finish (hij heeft dus een glossy effect). Deze oud roze lipstick draag ik met liefde elke dag. Mijn perfecte "my lips but better" lipstick.

Elke lipstick kost 19.50 euro.



Hier zie je nog enkele swatches van de lipsticks die hierboven vermeld staan.
(van links naar rechts: Mehr, Velvet Teddy, Faux, Diva, Patisserie)



Naast lipsticks staat MAC ook bekend voor hun oogschaduw.
Woodwinked (veluxe pearl finish, mooie glans met kleine glitter) is de kleur links bovenaan op de foto. Deze goud/bruine kleur is perfect voor warme huidtypes.
Naast Woodwinked ligt All That Glitters (veluxe pearl finish, mooie glans met kleine glitter). Deze oogschaduw is met vrijwel elke kleur te combineren! Op foto lijkt hij enorm roze, maar er zit zeker ook een goude schijn doorheen.
Links onderaan op de foto zie je Amber Lights (frost finish, bevat een kleine glitter). Een warm gouden/koperen kleur.
Als laatste heb ik Mythology (lustre finish, bevat grove glitter). Ook deze heeft een koperen ondertoon maar duidelijk meer aan de roze kant. Deze kleur is geschikt voor mensen met groene of blauwe ogen, want het contrast met het rozige zorgt ervoor dat je oogkleur beter uitkomt.

Elke losse oogschaduw kost 18.00 euro.




Links op de foto zie je de Mineralize Skinfinish in Soft and Gentle. Deze chamagnekleurige highlighter bevat glitters maar niet te opvallend en is te koop voor 31.00 euro. Ik gebruik deze vooral op avondjes uit. 
Daarnaast zie je de matte blush Melba. Mij werd in de winkel verteld dat deze kleur bij elk huidtype past en ik ben het hier helemaal mee eens. Hij is zeer subtiel en zorgt voor een beetje warmte in je gezicht. Deze blush is te koop voor 22.50 euro.
Als laatste zie je de MAC Strobe Cream. Deze kan je als basis van je make-up aanbrengen, onder je foundation mengen, plaatselijk aanbrengen als (basis van je) highlighter. Het is een zeer multifuncioneel product dat volledig past binnen de trend van strobing en verkrijgbaar is voor 33.00 euro. 


Dit zijn al mijn producten van MAC. Van welk merk zouden jullie volgende keer graag een Stash Flash zien?

Groetjes,
Jana x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten